UZ Leuven voor de negende keer Top Employer

19 november 2017
UZ Leuven is in 2017 voor de negende keer bekroond met de erkenning Top Employer. Dat is een erkenning voor bedrijven met uitstekende arbeidsvoorwaarden voor hun medewerkers.

Jaarlijks certificeert het Top Employers Institute wereldwijd bedrijven die werk maken van uitstekende arbeidsvoorwaarden voor hun medewerkers. Daarbij worden uiteenlopende criteria van het hr-beleid beoordeeld, waaronder leiderschapsontwikkeling, carrièreontwikkeling en talentmanagement. Na een grondige audit is UZ Leuven, nu al voor de negende keer, bekroond met de erkenning Top Employer.

Auditrapport

Op basis van de audit zegt Steven Van Raemdonck, deputy country manager voor het Top Employers Institute in België: “Optimale werkomstandigheden zorgen ervoor dat werknemers zich zowel op persoonlijk als op professioneel vlak kunnen ontwikkelen. Ons grondige onderzoek heeft aangetoond dat UZ Leuven een uitstekende werkomgeving biedt en een brede waaier aan creatieve initiatieven voorstelt, van secundaire arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden tot goed doordachte performancemanagementprogramma’s, die uitstekend aansluiten op de bedrijfscultuur.”

Optimale werkomstandigheden zorgen ervoor dat werknemers zich zowel op persoonlijk als op professioneel vlak kunnen ontwikkelen. Ons grondige onderzoek heeft aangetoond dat UZ Leuven een uitstekende werkomgeving biedt.
Steven Van Raemdonck, deputy country manager Top Employers Institute

Kwalitatieve patiëntenzorg

UZ Leuven is blij met deze erkenning. In een ziekenhuis dat innovatie en kwalitatieve patiëntenzorg hoog op de agenda plaatst en een toonaangevende rol speelt in België en Europa, is het essentieel dat het personeelsbeleid (inter)persoonlijke vaardigheden, professionele deskundigheid en verantwoordelijkheidszin bevordert.

Laatste aanpassing: 16 maart 2023